۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۹
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85176664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی خودرو پراید در ایلام موجب مصدومیت یکی از آتش نشانان شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: حادثه آتش سوزی یک دستگاه پراید مصدومیت یکی از نیروی های آتش نشان را در پی داشت.

نصرت الله لطفی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر بروز حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در پارکینگ یکی از محتمع های مسکونی شهر ایلام، نیروهای آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان سلمان فارسی بود که به علت حساسیت موضوع نیروهای ٢ ایستگاه آتش نشانی به مکان مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام ادامه داد: نیروهای آتش نشان در سریع ترین زمان اقدام به خروج سریع سایر خودروهای پارک شده در پارکینگ کردند تا آتش به سایر ماشین ها سرایت نکند.

لطفی یادآور شد: همزمان با تخلیه پارکینگ، نیروهای آتش نشان عملیات مهار و مدیریت آتش را انجام می دادند.

وی اضافه کرد: همچنین انتشار دود غلیظ ناشی از آتش‌ باعث مبحوس شدن ساکنان مجتمع و اختلال در استنشاق هوای تازه شده بود که آتش نشانان اقدام به تهویه مناسب، ساکنان مجتمع را نجات دادند و از مسمومیت احتمالی آنها جلوگیری کردند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام تاکید کرد: اما در این عملیات یک قسمت از دیواره مجتمع به علت حرارت بسیار زیاد فرو ریخت و باعث مصدومیت یکی از آتش نشانان مانده در زیر آوار شد و نیروی مذبور برای درمان به بیمارستان منتقل شد و اکنون تحت مداوا قرار دارد.

لطفی اظهار کرد: علت بروز حادثه این خودرو در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته انفجار یک دستگاه کولر گازی در دست تعمیر در زیرزمین درمانگاه بقیه الله باعث فوت یک نفر و مصدومیت ٢ نفر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha