ممنوعیت ورود وسیله نقلیه به محدوده عزاداری / همکاری پلیس یاران محرم با پلیس راهور در البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البر از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از بین دسته های عزاداری ماه محرم در معابر این استان خبر داد.

سرهنگ" حمداله رحمتی پور" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با توجه به حجم گسترده هیات های عزاداری در شب های محرم درمعابر عمومی استان البرز، تردد هر گونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۰ در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و هیئت های مذهبی ممنوع خواهد بود.

وی گفت: برای ایجاد نظم بهتر دسته های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان ها طی هماهنگی با مسئولان هیات ها و مساجد مقررشد که پلیس یاران محرم برای ایجاد نظم با پلیس همکاری کنند.
وی افزود: در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا و حسینیه ها، مصلی ها و امامزاده ها اتخاذ شده است و تیم های پلیس راهور در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.

وی تاکید کرد توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می کنند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد نموده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند .

ممنوعیت ورود وسیله نقلیه به محدوده عزاداری / همکاری پلیس یاران محرم با پلیس راهور در البرز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری ها را تامین و تداوم دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: مسئولان هیات های عزاداری مسیر تردد عزاداران را در خطوط اصلی تردد انتخاب نکنند تا خدمات دهی دستگاه های امدادی و خدمات رسان با مشکل مواجه نشود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: متولیان دسته های عزاداری برای کاهش بار ترافیکی سعی کنند ترددهای خود را به ساعات آخر شب در سطح خیابان ها موکول نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha