استاندار: نقاط صنعتی و کشاورزی برای اجرای طرح‌های تولیدی هرمزگان مشخص شود

بندرعباس - ایرنا -؛استاندار هرمزگان، با تاکید بر استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی گفت: لکه‌های صنعتی و کشاورزی جهت اجرای طرح‌های تولیدی در استان مشخص شود.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان افزود: با توجه به اینکه دولت میلیاردها تومان برای زیرساخت شهرک‌های صنعتی هزینه کرده است، لذا باید تدبیری اندیشیده شود تا طرح‌های تولیدی در این شهرک‌ها استقرار یابند.

وی بیان کرد: در این زمینه لکه‌های صنعتی و کشاورزی مشخص شود؛ زیرا احداث هرگونه واحد صنعتی خارج از این محدودها ممکن است در آینده برای دولت الزام تامین زیرساخت ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی هرمزگان موظف‌اند، طی هفته‌های آینده لکه‌های خرد صنعتی و کشاورزی را در تمام شهرستان‌ها مشخص کنند.

دوستی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی جهت سرمایه‌گذاری به شهرک‌های صنعتی هدایت شوند، گفت: با مشخص شدن لکه‌های خرد صنعتی محدوده‌های قابل واگذاری تعیین و به متقاضیان براساس نیاز، در این محدوده‌ها زمین واگذار شود.

گفتنی است در این نشست ۱۷ طرح سرمایه‌گذاری بررسی و تصمیم‌گیری شد و همچنین در رابطه با الحاق اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تازیان، تخت و بندرعباس تصمیم‌گیری شد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha