۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85177080
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲۶ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در شهرستان خدابنده اجرا شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اقدامات شایانی در دولت سیزدهم برای آبرسانی به خدابنده انجام شده که اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال فرسوده در این شهرستان به طول ۳۲۶ کیلومتر از مهمترین آنهاست.

علیرضا جزء قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این میزان عملیات بالغ بر ۹۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که بخش عمده این مبلغ با مشارکت و همیاری اهالی، خیرین، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تامین شده است.

وی اظهار داشت: با این عملیات، مشکل تامین آب ۳۲ روستا به صورت مستقیم رفع و زیرساخت های آبرسانی در اکثر روستاهای شهرستان خدابنده تقویت شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به استانداردسازی کامل چهار هزار فقره انشعاب در شهرستان خدابنده اشاره و خاطرنشان کرد: این عملیات با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی انجام شده است.

جزء قاسمی افزود: در دولت سیزدهم ۱۷ روستای جدید در شهرستان خدابنده نیز تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفت و اهالی این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی به شناسایی و کشف ۸۲۶ فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان خدابنده طی این مدت اشاره کرد و گفت: متخلفان در این زمینه، جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول، نصب ۶۹ دستگاه کنتور حجمی برای کنترل دبی مخازن و توزیع عادلانه آب، نصب ۹ دستگاه شیر فشار شکن برای مدیریت فشار شبکه و کاهش حوادث و اتفاقات و نصب ۲۸ دستگاه کنترل سطح جهت جلوگیری از سرریز مخازن و هدر رفت آب را از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهرستان خدابنده عنوان کرد.

شهرستان خدابنده با بیش از ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۸۲ کیلومتری مرکز استان زنجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha