۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85186326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زنجان اجرا شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبر: 85186326
سه طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زنجان اجرا شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سه طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زنجان به اجرا درآمد و اهالی این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

علیرضا جزء قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی یادآور شد: آبرسانی به روستای "باروت آغاجی" در شهرستان زنجان با احداث بیش از ۶.۵ کیلومتر خط انتقال و ۲.۵ کیلومتر شبکه توزیع از جمله این طرح هاست که با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: سامانه آبرسانی به روستای "سورمه لی" شامل سه مرحله احداث یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی، در مرحله دوم نصب ایستگاه پمپاژ بین راهی و یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی و در مرحله سوم احداث یک باب مخزن ۱۵۰ مترمکعبی و اتاق فرمان بود که با مجموع اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد ریال اجرا شد.

جزء قاسمی اظهار داشت: آبرسانی به روستای "کناوند" نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۰۵ متر و دبی چهار لیتر در ثانیه انجام شد.

وی گفت: با اجرای این سه طرح آبرسانی جمعیتی افزون بر یک هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات تامین آب پایدار و سالم بهره مند شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha