۱ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبر: 85177963
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شناور سازی قشم به لیگ دسته دوم کشور صعود کرد

قشم - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم گفت: تیم فوتبال شناورسازی پی پشت قشم موفق شد به رقابت های لیگ دسته دوم کشور صعود کند.

رضا دریایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در جریان مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته سوم کشور، تیم شناورسازی پی پشت قشم یکی از ۲ نماینده استان هرمزگان در این رقابت ها موفق شد جواز حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب کند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شناورسازی پی پشت در پایان این مسابقات توانست با اقتدار و با کسب ۳۴ امتیاز قهرمان رقابت های لیگ دسته سوم شود و به مسابقات لیگ دسته دوم صعود کند.

تیم فوتبال شناور سازی قشم به لیگ دسته دوم کشور صعود کرد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم توضیح داد: تیم فوتبال شناورسازی پی پشت این جزیره در هفته پایانی این رقابت ها موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم شایان دیزل کوار به برتری دست یابد تا قهرمانی خود در گروه سه را مسجل و به رقابت های لیگ دسته دوم صعود کند.

دریایی اضافه کرد: در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور، ۳۰ تیم در سه گروه ۱۰ تیمی حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند.

تیم فوتبال شناور سازی قشم به لیگ دسته دوم کشور صعود کرد

وی گفت: استان هرمزگان با سه تیم فولاد هرمزگان، شهرداری بندرعباس و شناورسازی پی پشت در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم اظهار کرد: تیم فوتبال شناورسازی پی پشت قشم سابقه حضور در لیگ برتر استان هرمزگان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha