۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۴
کد خبر: 85551351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم شهر بسکتبال قشم به لیگ دسته یک کشور راه یافت

۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۵۴
کد خبر: 85551351
تیم شهر بسکتبال قشم به لیگ دسته یک کشور راه یافت

قشم - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تیم شهر بسکتبال این جزیره با برتری بر حریفان خود در لیگ دسته ۲ توانست جواز حضور در رقابت های لیگ دسته یک کشور را به دست آورد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، رضا ذاکری یکشنبه شب افزود: تیم شهر بسکتبال قشم از میان ٢٦ تیم حاضر در رقابت‌های کشوری به فینال لیگ دسته ۲ و در نهایت به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

وی ادامه داد: تیم شهر بسکتبال جزیره قشم با تکیه بر کادر مجرب بومی و بازیکنان بومی خود موفق به کسب این موفقیت در مسابقات بسکتبال دسته ۲ کشوری شد.

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: دور اول رده بندی این رقابت ها با حضور سه تیم، دور دوم با حضور چهار تیم، دور سوم با حضور چهار تیم و دور چهارم هم با حضور چهار تیم برگزار شد و تیم شهر بسکتبال قشم در تمامی چهار دوره مقام اول گروه را به خود اختصاص داد.

ذاکری اضافه کرد: تمام مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام شد و در مسابقه رده بندی هم تیم شهر بسکتبال قشم موفق به پیروزی در مقابل تیم اصفهان شد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های شهر بسکتبال قشم و خانه بسکتبال شهرکرد به مرحله فینال رقابت‌های لیگ امید صعود کرده اند، گفت: فینال مسابقات لیگ امید بین ۲ تیم یادشده در روزهای ۱۱ و ۱۲ مردادماه جاری در قشم برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها تیم‌های شهر بسکتبال قشم و خانه بسکتبال شهرکرد به فینال راه پیدا کردند و تیم‌های پاس بندرلنگه و سامان صنعت پویا اصفهان به مقام سوم مشترک رسیدند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha