یک شرکت حمل و نقلی در تایباد به حدود هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: یک شرکت حمل و نقلی که در تایباد سوخت قاچاق حمل می کرد به پرداخت ۹۵۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سید مرتضی مدنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ۱۷ شهریور تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق ۳۴۷ هزار و ۶۲۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۱۱۸ میلیارد ریال رسیدگی کرد.

وی اضافه کرد: این شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و گزارش گمرک دوغارون و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام کرد و علاوه بر ضبط سوخت، مدیرعامل شرکت را به ممانعت یک ساله از فعالیت‌های اقتصادی و پرداخت ۹۵۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در بازدید از یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی و نمونه‌برداری از ۱۱ کامیون با بارنامه هیدروکربن سبک، مشخص شد که بار کامیون‌ها گازوئیل است که تخلف این شرکت برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدنی افزود: در اداره تعزیرات حکومتی تایباد از ابتدای امسال تا کنون برای ۴۸۸ پرونده بدوی، مهم و ملی قاچاق حکم صادر شده که پنج پرونده آن در سطح مهم و ملی بوده است.

استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

شهرستان مرزی تایباد در ۲۳۹ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و در مرز ایران و افغانستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha