طرح جامع ترافیک شهرکرد تصویب شد

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد در شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی حیدری شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تصویب طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد به‌زودی به شهرداری ابلاغ و اجرای آن عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی هشت تقاطع غیرهمسطح در طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد با هدف کاهش، کنترل و روان‌سازی ترافیک مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای این طرح باعث ارتقای شاخص‌های توسعه شهری در مرکز استان می‌شود.

طرح جامع ترافیک شهرکرد تصویب شد

حیدری تصریح کرد: با تصویب طرح جامع حمل‌ونقل(ترافیک) شهرکرد در شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور زمینه اجرای پروژه‌هایی در این حوزه با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و ملی فراهم شده است.

وی یادآور شد: ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم و تلاش برای افزایش سطح رفاه شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌های و اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد به‌شمار می‌رود.

شهردار شهرکرد نیز گفت: جلسه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در دفتر حمل‌ونقل وزارت کشور برگزار شد و مشاور طرح جامع ترافیک گزارشی را در این نشست ارائه کرد.

طرح جامع ترافیک شهرکرد تصویب شد

محمدحسین واحدیان تاکید کرد: طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد از سال ۱۳۹۸ آغاز و در نهایت طی روزهای اخیر تصویب شد.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و اجرای جامع ترافیک شهرکرد، این شهرداری براساس اولویت‌بندی برای اجرای این طرح پیمانکارانی را در حوزه‌های مختلف به کارگیری می‌کند.

واحدیان تصریح کرد: طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد پس از سه سال از سوی شورای ترافیک چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد و همچنین در کمیته‌های فنی در تهران نیز تایید و تصوی شد.

وی طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد را مسیر روشن و مشخصی برای مسوولان دانست و اظهار داشت: رفع مشکل ترافیک تنها با خیابان‌سازی ممکن نیست و باید به‌دنبال ساماندهی پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌سازی، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، ساخت و توسعه کمربندی‌ها و پیاده‌روسازی باشیم.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha