۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85179502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از کشف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق تا تصادف منجر به فوت در عسلویه

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف کالای آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه خبر داد. 

سردار حیدر سوسنی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در زمینه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی شهرستان عسلویه به یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که از طرف پارسیان به طرف عسلویه در حرکت بوده مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد۲۵۰ کارتن لوازم آرایشی قاچاق فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که طی پرونده قضایی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با کامیون و فوت یک نفر خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه در گفت‌‍‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور فازهای عسلویه، جلوی فاز ۱۵ و۱۶، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه و بررسی صحنه، یک دستگاه خودرو پراید در حال سبقت از یک دستگاه کامیون ده‌چرخ بنا به دلایلی با بنز برخورد و مورد حریق قرار گرفته و راننده آن دچار آتش سوزی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه تصریح کرد: راننده مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان تأمین اجتماعی انتقال که به علت شدت سوختگی در بیمارستان فوت می‌کند.

خواجه با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم شتابزدگی از سوی رانندگان و حرکت با سرعت مطمئن، یادآور شد: کارشناسان علت این حادثه را سبقت غیرمجاز از سمت راننده خودرو پراید اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha