۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85180029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطار گردشگری کاروان عشق در مسیر تهران - زنجان راه اندازی شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور گفت: قطار گردشگری کاروان عشق به مناسبت عزاداری روز هشتم ماه محرم موسوم به یوم العباس(ع) در مسیر تهران به زنجان راه اندازی شد که هدف آن فراهم سازی زمینه حضور گردشگران معنوی در حسینیه اعظم زنجان است.

منوچهر صفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطار کاروان عشق رجا از مسیر تهران به سمت زنجان با هماهنگی های انجام گرفته با راه‌آهن جمهوری اسلامی در راستای توسعه قطارهای گردشگری با موضوع ترویج فرهنگ حسینی حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه قطار فوق‌العاده رجا با عنوان یوم‌العباس روز چهارشنبه/چهارم/ مردادماه آغاز به کار خواهد کرد، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته ساعت حرکت این قطار، هفت صبح از ایستگاه راه‌آهن تهران و زمان برگشت آن ساعت ۱۹:۳۰ از ایستگاه راه‌آهن زنجان است که جابه‌جایی گردشگران در مسیر تهران به زنجان را تسهیل می کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: متقاضیان سفر با قطار گردشگری کاروان عشق برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رجا مراجعه کنند یا با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت تماس بگیرند.

عزاداری باشکوه در حسینیه اعظم زنجان در هشتم محرم به نام یوم العباس برگزار می شود که خیل عاشقان داخلی و خارجی را گرد هم می آورد.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران مسیرهای تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان و میانه و بستان آباد را پوشش می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha