سرایا القدس: بازداشت‌های سیاسی لکه ننگی برای تشکیلات خودگردان است

تهران- ایرنا- سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد، بازداشت‌های سیاسی لکه ننگی برای تشکیلات خودگردان و در خدمت رژیم اشغالگر است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، در بیانیه سرایا القدس (گردان‌های القدس) آمده است: بازداشت‌های سیاسی و آزار و اذیت مجاهدان، رهبران و نیروهای ما توسط تشکیلات خودگردان، خدمتی رایگان به اشغالگران است.

این بیانیه می‌افزاید: گردان‌های قدس سپر حفاظتی و سد نفوذ ناپذیر مردم ما در مقابل ماشین کشتار صهیونیست‌ها باقی خواهند ماند و ما مجاهدان خود را در تمامی شهرهای کرانه باختری رها نخواهیم کرد.

سرایا القدس در این بیانیه تاکید کرده است که ما سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان را مسئول جان همه برادران بازداشتی می‌دانیم که آنها را آزاد نکرده و به قول خود عمل نکردند و از همه فلسطینی‌ها می‌خواهیم که مسئولیت خود را در قبال توقف این سیاست‌ها و مهار این گونه اقدامات بپذیرند.

نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین ۲۰ تیرماه با یورش به منزل «حمزه دراغمه» اسیر آزاده تحت تعقیب رژیم صهیونیستی در طوباس، «محمد رسول» برادر او را بازداشت کردند.

هفته پیش هشت گروه فلسطینی در بیانیه مشترکی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند تا بازداشت سیاسی فلسطینیان در کرانه باختری را متوقف کند.

ساکنان نوار غزه پیش تر در اعتراض بازداشت‌های سیاسی تظاهرات و این اقدام را به شدت محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha