۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85180446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۸۰۰ خیر با مجمع یاریگران زندگی همکاری دارند

زنجان - ایرنا- رییس هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی گفت: این مجمع در ۱۸ استان فعالیت می‌کند و به طور میانگین ۱۰۰ نفر از خیرین شاخص در هر استان با مجمع همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا نبی روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه مجمع خیران یاریگران زندگی استان در جمع خبرنگاران، افزود: هم اکنون این مجمع در ۱۸ استان کشور فعالیت می کند و دارای هیات مدیره است و توانمندی ها و نیازهای هر استانی را طبق برنامه مورد بررسی قرار می دهد.

وی گفت: علت شکل گیری این مجمع، شناخت ظرفیت ها و به کارگیری آنها برای مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه اعتیاد است.

این مسوول با بیان اینکه اقدام فردی در حوزه اعتیاد تاثیرگذاری کمتری دارد، اضافه کرد: خیرین در یک مجمع گرد هم می آیند تا نیازها را احصا کنند و کمک ها را به سمت آنها هدایت نمایند.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی با بیان اینکه این مجمع از سال گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، ادامه داد: مشارکت مردم باید در حوزه های مختلف جدی گرفته شود، چرا که زمینه موفقیت در هرکاری را فراهم می کند.

این مسوول با تاکید بر اینکه کارهای مردمی پویا و فعال است، گفت: وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب در سطح یک جامعه اصلا مطلوب نیست و نشان از بحران اجتماعی دارد که در مرحله اول باید جامعه را از این خطر آگاه کرد.

به گفته وی، استان زنجان به عنوان بهشت خیرین معروف بوده و روحیه مشارکتی و خیری در مردمان این استان نمایان است و باید الگویی برای استان های دیگر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha