۱۷۰ تُن آرد برای هیئت‌های مذهبی هرمزگان اختصاص یافت

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به مناسبت ماه محرم، ۱۷۰ تُن آرد سهمیه‌ای برای هیئت‌های مذهبی و موکب‌های این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمدرضا آران عصر سه‌شنبه در خصوص تامین نان مورد نیاز هیئت‌های عزاداری و موکب‌های استان هرمزگان افزود: درصدی از این آرد سهمیه‌ای در اختیار موکب‌های فعال استان در داخل و نیز آن‌هایی که در کشور عراق مستقر می‌شوند، قرار خواهد گرفت تا بتوانند به عزاداران حسینی خدمات مناسب ارابه دهند.

وی بیان کرد: برای تامین نان هیئت‌های مذهبی در شهر بندرعباس نیز ۱۰ نانوایی کشیک درنظر گرفته شده و در سایر شهرستان‌ها نیز پنج نانوایی کشیک داریم که مقرر شده آرد مورد و نان مورد نیاز هیئت‌ها تامین شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: هیئت‌هایی که متقاضی دریافت سهمیه آرد هستند باید برای دریافت، به «سامانه نانینو» قسمت کسب و کارهای موقت مراجعه و یک کارت بانکی شخصی معرفی کنند تا سهمیه مورد نیازشان اختصاص یابد.

وی یادآورشد: همچنین برای هیئت‌های روستایی نیز آرد تخصیص یافته و در اختیار فرمانداران قرار گرفته است تا بنا به درخواست هیئت‌های روستایی، آرد مورد نیاز این هیئت‌ها نیز در اختیارشان قرار گیرد.

این مسوول در پایان گفت: در خصوص تامین گاز مایع مورد نیاز هیئت‌ها نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته و مشکل گاز مساجد، هیئت‌های مذهبی و تکایا حل شده است، مسوولان هیئت‌ها برای دریافت گاز با نامه هیئت می‌توانند مراجعه کنند و گاز مورد نیاز خود را تامین کنند.

یکهزار و ۷۰۰ هیئت مذهبی در هرمزگان به عزاداری سرور و سالار شهیدان در دهه اول محرم فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha