اختصاص ۲۳ هزار همت اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد در دور دوم سفر دولت

یاسوج- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص اعتبارات بی‌سابقه به استان، گفت: ۱۲ همت برای حوزه عمرانی و ۱۱ همت برای حوزه اقتصادی در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد روستا روز سه شنبه در همایش شهرداران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: شهرداری یاسوج در آماده سازی شهر برای استقبال از دولت سنگ تمام گذاشت که قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: تلاش‌های صورت گرفته از سوی استاندار و متولیان منجر به اقدامات خوبی برای تمام جغرافیای استان در حوزه عمرانی و سرمایه‌گذاری شده است.

روستا تصریح کرد: به صورت دوره‌ای (ماهانه) از شهرداری‌های استان بازدیدهایی انجام خواهد شد و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آنچه اصل کار است کار عمرانی است و شهرداران باید در خصوص اعتباراتی که برای کارهای عمرانی به آنها اختصاص داده می‌شود، پاسخگو باشند.

وی ابراز کرد: باید شهرداری‌های استان به فکر درآمدزایی پایدار باشند اما اکنون میراث‌دار انباشت نیروهای مازاد در شهرداری‌ها هستیم.

روستا بیان کرد: شهرداری‌ها آنقدر نیروی مازاد جذب کرده اند که از انجام وظایف خود عاجز مانده و این مورد در شهرداری یاسوج بیشتر به چشم می‌خورد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود ماشین آلات در برخی شهرداری‌های استان، گفت: شهرداری‌های شهرهایی که به هم نزدیک هستند از ماشین‌آلات یکدیگر در مواقع ضروری استفاده کنند.

وی اضافه کرد: سیما و منظر شهری استان با مشکل مواجه است که باید در این زمینه تدابیری اتخاذ شود.

روستا ابراز کرد: جلسه‌ای با منابع طبیعی استان برگزار شده و مقرر کردیم زمین‌های بالادستی حوزه منابع طبیعی برای فضای سبز در اختیار شهرداری مادوان قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کنده کاری های موجود در سطح شهرهای استان، افزود: کنده کاری‌ها اصولی دارد که این اصول در شهرهای استان رعایت نمی‌شود و سبب نارضایتی مردم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha