۳ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85180970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودرو ۷۰ میلیارد ریالی قاچاق در زنجان توقیف شد

۳ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱
کد خبر: 85180970
خودرو ۷۰ میلیارد ریالی قاچاق در زنجان توقیف شد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی شگردهای پلیسی و کسب اطلاعات، مبنی بر حمل یک دستگاه خودرو سواری مرسدس بنز گذر موقت فاقد اعتبار پلاک با یک دستگاه خودرو کامیون، مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.  

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج خانی پور شامگاه سه شنبه افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی با کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان زنجان - قزوین کامیون حامل خودرو سواری گذر موقت را پس از رویت متوقف کردند.

خانی پور افزود : خودرو سواری مرسدس بنز گذر موقت، فاقد اعتبار کارت خودرو و پلاک به مقر انتظامی منتقل و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و این خودرو تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی این خودرو را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های مهم پلیس در سال جاری است که در این راستا شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

آمادگی پلیس زنجان برای تامین نظم و امنیت دسته‌های عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از آمادگی کامل پلیس استان برای تأمین امنیت عمومی برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان خبر داد.

سردار " محمد طراقیه " افزود: به منظور پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی، فرماندهی انتظامی استان با نگاه جامعه محور ضمن گسترش هم افزایی با نهادها و تشکل های مردمی از انجام این گونه اعمال جلوگیری و طبق ضوابط با عاملان آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

طراقیه همراهی هیات های مذهبی با پلیس در برگزاری آیین های عزاداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتظار این است که مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با رویکرد تأمین آسایش و امنیت عمومی اقشار مختلف مردم در ساعات تعیین شده شروع و خاتمه یابد.

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم یوم العباس در زنجان
رئیس پلیس راهور استان زنجان نیز گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان (یوم العباس) تردد و توقف کلیه خودروها و موتورسیکلت ها در این روز از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع است.
سرهنگ "سید حبیب موسوی " افزود: در این روز تردد و توقف کلیه خودرو ها از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام- سبزه میدان - میدان انقلاب - صدر جهان - بلوار آزادی - چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب - خیابان سعدی جنوبی به سمت میدان انقلاب ممنوع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه خیابان های منتهی به مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مسدود خواهد شد، گفت : علاوه بر خودرو ، تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان حرکت این دسته عظیم حسینی در مسیرهای اعلام شده ممنوع است و شهروندان می توانند از خیابان های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

اجرای طرح زاجرات و کشف ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز اظهار داشت: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان اجرا شد، که در اجرای این طرح ۱۵ سارق دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه به انجام ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ " محسن غنیمتی " کشف ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره سرقت محتویات خودرو، ۶ فقره سرقت سیم وکابل و پنج فقره سایر سرقت ها از نتایج اجرای این طرح بوده است.
سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha