۱۳۷ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر مجهز به شبکه روشنایی است

بوشهر - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: به منظور ایجاد امنیت با ثبات در طول مسیرهای ارتباطی، ۱۳۷ کیلومتر از جاده های استان مجهز به شبکه روشنایی (سالم و فعال) است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حیدری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزینه نگهداری هر یک کیلومتر روشنایی راه‌ها سالانه حدود ۵۰۰ میلیون ریال است که به صورت جاری در تمام روزهای سال از سوی این اداره کل انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی مردم استان، روشنایی مسیرهای تردد جاده‌ای است که با یک کار مطالعاتی به دنبال اجرایی شدن این خواسته به حق مردم هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲.۲ کیلومتر روشنایی در محورهای استان به بهره‌برداری رسید و نزدیک به هفت کیلومتر دیگر در حال اجرا است.

حیدری ادامه داد: در جدیدترین برنامه اجرایی، خواسته به حق مردم شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان در حوزه روشنایی راه عملی شد.

وی یادآور شد: با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه در این مسیر به خصوص عبور و مرور باغداران، روشنایی آن به عنوان مطالبه دیرینه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: فاز نخست پروژه روشنایی کمربندی اهرم به طول یک کیلومتر و اعتبار ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به پایان رسید و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha