سرمایه گذاری در حوزه ورزش همگانی به پرورش ورزشکاران توانمند منجر می‌شود

زنجان - ایرنا - سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: سرمایه گذاری در حوزه ورزش همگانی به پرورش ورزشکاران برجسته و شکل گیری تیم‌های ملی قدرتمند منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی خلیلی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزشهای همگانی استان زنجان، افزود: پیشبرد برنامه های مجمع ورزش های همگانی این استان مستلزم همکاری و هم افزایی میان دستگاه هاست.

خلیلی با بیان اینکه ورزش همگانی سلامت جسمی و روحی مردم را تامین می کند، افزود: این ورزش، تاثیر بسزایی در سلامت اجتماعی و پرورش آینده سازان کشور دارد و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق می کند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: همکاری های بین بخشی می تواند بهترین رویدادها را در توسعه ورزش همگانی رقم بزند و حتی به فرهنگ سازی بهتر در این زمینه منتهی شود.

وی اظهار داشت :زنجان در حوزه ورزش همگانی پتانسیل های زیادی دارد و هر کجا به این بخش بها داده شد، رشد قابل توجهی به دست آمد.

این مسوول ادامه داد: وظایف تمامی دستگاه های متولی امر در حوزه ورزش همگانی با تقسیم کار ملی دیده شده است و اجرای این وظایف، نتایج بهتری را رقم خواهد زد.

وی به برخی اقدامات انجام شده در حوزه ورزش همگانی اشاره و خاطر نشان کرد: حضور سه هزار و ۱۰۰ تیم در ورزش کارکنان دولت طی سال گذشته نمود عینی توجه به حوزه ورزش همگانی است.

در ادامه این مجمع، محمد کریم رحیمی زاده با کسب ۱۹ رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha