قاچاقچیان لوازم خانگی در آذربایجان غربی به ۴۳ هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم پرونده قاچاق لوازم خانگی و برقی در شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر با بیش از ۴۳ هزار میلیارد ریال جزای نقدی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز چهارشنبه گفت: پرونده‌ای به گزارش اداره کل اطلاعات استان تشکیل شد و پس از اقدامات لازم و بررسی دقیق اداره کل تعزیرات حکومتی و شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در سردشت و پیرانشهر منتهی به صدور حکم شد.

وی افزود، این پرونده که دارای ۶ متهم است یکی از پرونده‌های مهم در حوزه قاچاق کالا، زیر نظارت دستگاه قضایی آذربایجان غربی با ورود جدی مجموعه قضایی، تعزیرات حکومتی و اداره کل اطلاعات تشکیل و پس از بررسی‌های دقیق و مفصل به سرانجام رسید.

عتباتی با تذکر ضرورت دقت و مراقبت بیشتر در جهت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، به تشکیل پرونده جزایی جهت بررسی ترک فعل‌های احتمالی اشاره کرد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان مبارزه جدی با مقوله قاچاق کالا از تولید داخلی در سال رشد تولید را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و با همکاری کلیه مجموعه‌های اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

قاچاقچیان لوازم خانگی در آذربایجان غربی به ۴۳ هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

شکات ارومیه ای بعد از ۱۴ سال به عشق امام حسین(ع) از هفت میلیارد ریال بدهی گذشتند

در مراسمی با حضور مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی در دفتر ستاد دیه استان و میانجیگری مسوولین و معتمدین سه نفر از شکات مددجوی محکوم مالی از حق خود گذشتند.

مددجو (ب. ش) زندانی معسر که از سال ۱۳۸۸ تحمل حبس می‌کرد با رایزنی خیران و مسئولین زندان با شکات و اعلام بیش از هفت میلیارد ریال از بابت رفع ضرر و زیان تنها با پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال از زندان آزاد شد.

این زندانی نیازمند بعد از تحمل ۱۴ سال حبس و پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال توسط سه نفر از خیران، با اعلام گذشت بدون شرط ۲ نفر از خیّران از زندان آزاد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha