۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۴
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85176698
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حکم بدوی متهمین پرونده «رشاء و ارتشاء» در اداره امور آب بوکان صادر شد

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم بدوی متهمین پرونده رشاء و ارتشاء در اداره امور آب شهرستان بوکان در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی جمعه شب با اعلام این خبر گفت: با اطلاع از سوء جریان در اداره امور آب بوکان در خصوص اعطای مجوزهای غیرقانونی برداشت شن و ماسه، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مفصل و باستناد به گزارشات مراجع نظارتی و سایر دلایل و مدارک موجود، شعبه بازپرسی بوکان بزه ارتکابی توسط متهمین را محرز و با صدور کیفرخواست پرونده را جهت رسیدگی به محاکم کیفری ۲ بوکان ارسال کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: دادگاه کیفری ۲ بوکان پس از رسیدگی به پرونده، ۱۱ متهم پرونده را که یکی از آنها سرپرست وقت اداره امور آب بوکان بود به اتهامات رشاء و ارتشاء برای صدور مجوزهای غیرقانونی به حبس، شلاق تعزیری، پرداخت مبالغ غیر قانونی اخذ شده و جریمه دولتی محکوم کرد.

عتباتی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان به هیچ وجه سوء جریان و فساد را بر نمی‌تابد و با تمام توان و بدون هیچ گونه ملاحظه کاری با مرتکبین و متخلفین بدون مماشات برخورد قاطع و بازدارنده می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha