پارک خودرو در مسیر حرکت هیات‌های عزاداری دزفول ممنوع است

دزفول – ایرنا - رئیس پلیس راهور دزفول با بیان اینکه هرگونه پارک خودرو در مسیر حرکت هیات‌ها در دزفول ممنوع است گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب در خیابان‌های منتهی به مسیر حرکت هیات‌های عزاداری اعمال می‌شود.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ محمد تدین پور افزود: همزمان با تاسوعای حسینی از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه از میدان مثلث به طرف شمال خیابان امام، میدان امام، تقاطع شریعتی ضلع غربی و شرقی، کوچه فولادیان، خیابان وصال تقاطع آیت اله قاضی به طرف محله کرناسیان تا خیمه گاه کلیه مسیرهای منتهی به خیابان امام و خیابان قاضی مسدود است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در روز تاسوعا از مسیرهای جایگزین شامل خیابان آفرینش، ساحلی، ۴۵ متری و کمربندی اطراف شهر و سایر مسیرها تردد کنند.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه محدوده منتهی به امامزاده رودبند از ساعت ۱۲ شب عاشورا مسدود می‌شود افزود: صبح عاشورا مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی(ره) از میدان مثلث به طرف خیابان امام شمالی، تقاطع شریعتی، تقاطع قاضی، تقاطع خیابان کمیل به طرف بقعه امام زاده رودبند و همچنین باند شمالی ۴۵ متری به طرف امام زاده رودبند از تقاطع آفرینش ۴۵متری به طرف رودبند مسدود می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به یکطرفه شدن مسیر میدان امام حسین(ع) به طرف میدان رودبند و بلوار ارتش در صبح عاشورا تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین محور اندیمشک به دزفول، پل چهارم، ملاصدرا، ۴۵ متری به سمت میدان یعقوب لیث تردد کنند.

رئیس پلیس راهور اظهار داشت: عصر عاشورا از تقاطع آیت اله قاضی به طرف امام جنوبی(ره) تقاطع شریعتی، پل جدید، میدان امام، میدان مثلث، میدان حاج مرادی و میدان قلعه مسدود است.

وی ادامه داد: پارک خودروها در محدوده حرکت هیات‌های عزاداری ممنوع است و تنها مسئولان هیات‌های عزاداری و افرادی که مجوز لازم را اخذ کرده‌اند می‌توانند درطول خیابان و در حاشیه سمت راست (اصطلاحاً در باند شرقی) می‌توانند پارک کنند و در صورت پارک دیگر خودروها، از طریق یدک کش وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل می‌شود.

ایرنا، دزفول دارای ۲۵۰ هیات عزاداری بانوان و آقایان دارد که بخش زیادی از این هیات‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورا با حضور در مسیرهای سنتی حرکت هیات‌های عزاداری به اقامه عزا می‌پردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha