خدمت رسانی ۱۱۳ امدادگر هلال احمر گلستان به عزاداران در تاسوعا و عاشورا
امدادگران هلال احمر گلستان در حال خدمات رسانی با عزاداران حسینی

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۱۱۳ نیروی امدادگر و داوطلب این جمعیت آماده پشتیبانی و خدمات رسانی به عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا و پوشش حوادث احتمالی در این استان هستند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غرب آبادی با اشاره به آمادگی نیروهای عملیاتی این نهاد برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان، افزود: این نیروها با ۱۹ دستگاه خودروی کمک‌دار و سواری و ۶ دستگاه موتور سیکلت آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: تیم‌های سحر جوانان جمعیت هلال احمر گلستان با برپایی ایستگاه سلامت و آموزش در مساجد، تکایا و هیات‌های مذهبی در کنار عزاداران حضور داشته و در برپایی و ارائه خدمات در ایستگاه‌های صلواتی مشارکت می‌کنند.

غریب آبادی ادامه داد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر گلستان شامل کارکنان و اعضای داوطلب این نهاد از آغاز ماه محرم با حضور در مساجد، تکایا و هیات‌های مذهبی در کنار مردم حضور داشته و به آنها خدمات داوطلبانه ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان همچنین اظهارداشت: در مرکز استان و ۱۴ شهرستان این استان با همکاری هیات حضرت علی اکبر(ع) و دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد نیز مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برگزار شده است.

وی افزود: سامانه مجازی جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir با آموزش آمادگی، ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم آگاهی‌های لازم را در اختیار عزاداران قرار داده تا با رعایت موارد ایمنی در هیات‌ها، تکایا و آمادگی در برابر مخاطرات احتمالی، مراسم‌های محرم و صفر باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

استان مرزی گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha