۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85182439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۸۶ میلیارد تومان طرح تعاونی به بانک های رومشکان معرفی شد

خرم آباد - ایرنا - سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۲۱ تعاونی شهرستان رومشکان برای دریافت ۸۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شد.

به گزارش ایرنا سید فرهاد ناصری‌نیا روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات زیرساختی ناحیه صنعتی رومشکان جهت استقرار طرح‌های تعاونی اشتغال‌محور اظهار کرد: در صورت همکاری بانک ها با این شرکت‌ها زمینه ایجاد بیش از ۱۸۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

وی افزود: با فراهم کردن امکانات ناحیه صنعتی در رومشکان و ترغیب شرکت‌های تعاونی جهت فعالیت در شهرک صنعتی می‌توان یک مجموعه را با حضور تعاونی‌های تولیدی و صنعتی راه اندازی و اشتغالزایی مناسبی را در این منطقه ایجاد کرد.

ناصری‌نیا با اشاره به لزوم فراهم کردن زیر ساخت‌های اساسی در ناحیه صنعتی رومشکان تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای مردمی و بانک ها باید در ترویج فرهنگ تعاون و اطمینان بخشی، به تشکیل شرکت‌های تعاونی در این شهرستان کمک کنند.

وی عنوان کرد: تعاون با استفاده از تجمیع سرمایه‌های خُرد شکل‌ می‌گیرد و در شرایط سخت اقتصادی دوام دارد بنابراین شرکت‌های تعاونی به عنوان بنگاه‌های اقتصادی مردم‌ نهاد فعالیت می‌کنند و نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

شهرستان رومشکان ۷۱ تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha