۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85182550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی لرستان: شهدا نماد غیرت و از خودگذشتگی هستند

خرم آبادد- ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: شهدا الگوی از خودگذشتگی و نماد غیرت هستند و روزانه در کشور تعدادی از عوامل انتظامی، مرزبانی و امنیتی جان خود را در راه امنیت و آسایش مردم تقدیم می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سردار یحیی الهی عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «ابوالفضل بهرام پور» ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: دهه محرم فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما شیعیان و پیروان اهل بیت درس گرفته از مکتب امام حسین (ع) هستیم و این جوشش در بین آزادمردان و جوانان و پهلوانان رنگ و بوی خاص تری دارد.

وی گفت: امروز اگر جایگاه، نام و نشان و امنیت و آرامشی داریم مرهون خون شهیدان است و بالاترین درسی که از مکتب امام حسین (ع) می‌توانیم بگیریم درس از خود گذشتگی، ایثار و شهادت است.

سردار الهی اضافه کرد: بالاترین مولفه بعد از قهرمانی، پهلوانی است و کسی که از نظر جسمی و روحی قوی باشد به پهلوان تبدیل می‌شود و اینگونه حرکت‌های شما قهرمانان و پهلوانان هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است.

سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این دیدار گفت: شهید والامقام «ابوالفضل بهرام پور» یکی از شهدای شاخص عرصه دفاع از امنیت ملی کشور است و به خود می‌بالیم که این خانواده معزز چنین فرزندی را تقدیم امنیت کشور کرد.

فرمانده انتظامی لرستان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای بسیج جامعه ورزشکاران، اعضای هیات «یل ام البنین» محله رازی خرم آباد و سجاد محمدیان نایب قهرمان مسابقات پارالمپیک جهان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت، مدال قهرمانی پارالمپیک سجاد محمدیان را به خانواده شهید مدافع امنیت «ابوالفضل بهرام پور» تقدیم کردند.

شهید «ابوالفضل بهرام پور «از شهدای عرصه نظم و امنیت است که در ۲۵ مهرماه سال ۱۳۸۷ در شرق کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha