۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85182757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: خدمت به مردم باید دغدغه اصلی مدیران باشد 

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مدیران در دستگاه های اجرایی باشد. 

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در جمع عزاداران شهر قاضی مانه و سملقان اظهار کرد: خدمت به مردم نعمتی است باید همه قدردان آن باشیم به گونه ای که مدیران باید در هر زمان و ساعتی در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

وی افزود: مسوولان در قبال این نعمت موظف هستند با خوشرویی رفتار کنند و آن را قدر بدانند و از هیچ کوششی در رفع دغدغه های مردم دریغ نکنند.

حسین نژاد دامه داد: برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم، مدیران باید ویژگی هایی مانند اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع، دلسوز بودن، کار برای رضای خدا انجام دادن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه عاشورا بهترین فرصت برای ترویج معنویت در جامعه اسلامی است، بیان کرد: تا زمانی که شور حسینی در دل باشد جامعه از آسیب های اجتماعی دور خواهد ماند و مسیر سعادتمندی هموار خواهد شد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور قرار دارد و در این استان بیش از یکهزار هیات مذهبی و یکهزار و ۱۰۸ مسجد وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha