زمینه جذب۲۷۷ معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد فراهم شد

یاسوج - ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد گفت: زمینه جذب۲۷۷ نفر بمنظور حرفه معلمی در آموزش و پرورش استان برای جایگزینی بازنشستگان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا،حسنعلی عزت خواه روز شنبه در حاشیه بازدید از کانون های مصاحبه آزمون استخدامی آموزش وپرورش افزود: این افراد پس از انجام فرآیند مصاحبه تخصصی و ارزیابی حرفه ای پذیرفته شدگان آموزگاران ابتدایی و استثنایی جذب خواهند شد .

وی بیان کرد: فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی با حضور ۸۲۳ داوطلب از ۲۹ تیرماه آغاز شده و پیش بینی می شود تا ۱۱ مرداد ماه به اتمام برسد.

عزت خواه تاکید کرد: پنج کانون در قالب ۱۰ گروه ارزیابی روزانه ارزیابی و مصاحبه ۶ داوطلب را انجام می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه چرخه انتخاب ارزیابان در هر گروه به صورت کاملا تصادفی و همه امور بر اساس کد شناسایی داوطلب و ارزیاب انجام می گیرد عنوان کرد : از مجموع ۸۲۳ داوطلب تعداد ۵۰۲ نفر مرد و ۳۲۱ نفر زن هستند.

عزت خواه نقش معلم در تربیت نسل های آینده را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تغییر فرایند مصاحبه در آزمون اخیر منجر به گزینش معلمانی توانمند ، خلاق ، اثربخش و تحول آفرین خواهد شد .

وی تاکید کرد: بررسی های کارشناسان نشان می دهد شمار زیادی از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه بازنشستگی هستند که دولت سیزدهم در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت های آزمون ماده ۲۸ و جذب معلمان اثرات این پدیده را بر کلاس های درس را حداقل برساند.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۱۷۰ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار معلم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha