چهار نقطه حادثه‌خیز جاده مهاباد به بوکان شناسایی شد

مهاباد - ایرنا - تصادف رانندگی مکرر در مسیر مهاباد به بوکان معروف به (جاده برهان) و کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان طی یک ماه گذشته، شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز این محور را در دستور کار مسوولان قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سال‌هاست، جاده برهان با واژه قتلگاه توصیف می‌شود ولی وقوع حوادث دلخراش و تصاویر پخش شده از تصادفات همراه با کشته و مصدوم شدن مردم در این مسیر، حسیاست اصلاح و بازسازی این جاده را در بین مسوولان بیشتر کرد.

طی بازدید میدانی فرماندار ویژه مهاباد، مدبران راهداری، پلیس راهور و جمعی از مسوولان این شهرستان از محور برهان تصمیماتی برای رفع نقاط حادثه خیز گرفته که عملیات اجرایی آن با اولویت و در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: چهار نقطه حادثه خیر محور مهاباد به بوکان با همراهی و کارشناشی عوامل پلیس راهور و راهداری شناسایی شد.

چهار نقطه حادثه‌خیز جاده مهاباد به بوکان شناسایی شد

حسن عباسی ادامه داد: در این بازدید مسایل و مشکلات فنی راه بررسی و برای نقاط در نظر گرفته شده و نصب علایم هشدار دهنده، تابلو و اصلاح در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش تصادفات این محور اضافه کرد: همچنین تردد خودروهای سنگین در این محور به استثنای دستگاه‌های حامل سوخت و مواد غذایی با توجه به عرض کم جاده ممنوع و نظارت پلیس راهور در این بخش بیشتر خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد یادآور شد: از هموطنان و رانندگان نیز درخواست داریم با توجه به فرعی بودن این مسیر نهایت دقت و رعایت دستورالعمل های راهنمایی و رانندگی را هنگام تردد داشته باشند.

چهار نقطه حادثه‌خیز جاده مهاباد به بوکان شناسایی شد

به گزارش ایرنا، طی یک ماهه گذشته بیش از ۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات رانندگی این مسیر کشته و بیش از ۳۰ نفر هم مصدوم شده‌اند.

مسیر مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون و سبقت در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی استان آذربایجان‌غربی محسوب شده و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha