۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶
کد خبر: 85184086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگر ۵٩ ساله با سقوط از ساختمان چهار طبقه در مشهد جان باخت

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: مرد ۵۹ ساله هنگام کار در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه در حال احداث در شهرک غرب به علت سقوط از ارتفاع جان باخت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان روز شنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک کارگر یک ساختمان در حال احداث در محدوده شهرک غرب، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌ماموران انتظامی کلانتری الهیه این کارگر از یک ساختمان چهار طبقه در حال ساخت سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش کادر درمان به دلیل شدت صدمه وارده جانش را از دست داد.

سرهنگ نگهبان افزود: پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

غرق شدگی مرد جوان در استخر کشاورزی

رییس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد نیز اظهار کرد: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر حادثه غرق شدگی یک جوان در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله غواصان ایستگاه سیلاب و غواصی این سازمان را به همراه آتش نشانان و نجاتگران به محل اعلامی در روستای فرخد اعزام کرد.

آتشپاد سوم علی اخلاقی افزود: در این حادثه جوان ٢٣ ساله برای آب‌تنی‌کردن درون این استخر کشاورزی رفته و غرق شده بود .

وی خاطرنشان کرد: جسم بی جان این مرد از عمق این استخر کشف و به بیرون از آب منتقل و عملیات احیا برای بازگرداندن این جوان انجام شد، که به رغم تلاش امدادگران، مرگ این فرد توسط تکنسینهای اورژانس تایید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha