۱۳ هزار و ۱۸۱ لیتر سوخت قاچاق در غرب کرمانشاه کشف و توقیف شد

قصرشیرین- ایرنا- ۱۳هزار و ۱۸۱ لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی و رصد اطلاعاتی آن ها در شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب کشف و توقیف شد.

به گزارش ایرنا؛ فرمانده انتظامی قصرشیرین در این ارتباط گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان ۱۰ هزار و ۶۸۱ لیتر سوخت قاچاق از چندین دستگاه کامیون و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

سرهنگ «ایمان مرادی» افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کنترل پایانه مرزی خسروی و محور های مواصلاتی به چند دستگاه کامیون و موتورسیکلت مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته از وسایل توقیفی در مجموع ۱۰ هزار و ۶۸۱ لیتر انواع سوخت قاچاق شامل بنزین و گازوئیل کشف و در این راستا چند دستگاه خودروی سواری و موتورسیکلت توقیف و پرونده هایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

کشف و توقیف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب نیز در این ارتباط گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷۶۸میلیون ریال با تلاش مأموران انتظامی در این شهرستان کشف و توقیف شد.

سرهنگ «منصور محمدی» افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش گواور و ایست و بازرسی گیلانغرب حین گشتزنی موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در این شهرستان شده و آن ها را توقیف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی یک هزار و ۶۰۰ لیتر بنزین و ۹۰۰ لیتر گازوئیل مجموعا ۲ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت کشف شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha