۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85185335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت فرماندار ملایر از همه سلایق سیاسی برای نام نویسی در انتخابات

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با دعوت از همه سلایق سیاسی برای نام نویسی در انتخابات ۱۴۰۲ گفت: ما از حضور همه سلایق سیاسی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا "سلمان اسماعیلی" روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر، اظهار داشت: همه کشور برای انتخابات بسیج شده و همه دستگاه‌ها نیز باید پای کار باشند.

وی افزود: باید به بهترین شکل به وظیفه ذاتی خود عمل کنیم و متعصبانه برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم پای کار باشیم.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه انتخابات یک ابزار جدی، موثر و تعیین کننده در تحقق بخشیدن عینی به تکلیف تاریخی ما است، گفت: همه اقشار و گروه‌ها باید نقش خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه انتخابات بر چهار اصل و محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت استوار است، ادامه داد: در تامین سلامت و امنیت انتخابات هیچ نگرانی و مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری بکار گرفته شود و همه دستگاه‌ها در این زمینه وظیفه دارند.

معاون استاندار همدان تنوع در سلایق و ذائقه‌های سیاسی را یکی از راه‌های تحقق مشارکت در انتخابات دانست و افزود: ما امانت‌دار همه داوطلبان هستیم و این تعهد ما به همه داوطلبان است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سیاست ما حذف هیچ گروه و جناح سیاسی نیست و هر داوطلبی که قانون اساسی و جمهوری اسلامی را قبول دارد، از حضور او در انتخابات حمایت می‌کنیم.

به گفته وی؛ با جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات، باید نرخ مشارکت در انتخابات را نسبت به دوره قبل بالا ببریم.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات در این شهرستان باید مُرّ قانون و اصل بی‌طرفی را رعایت کنند، یادآور شد: دولت به عنوان مجری انتخابات، به طور کامل بی‌طرف است و هویت وزارت کشور را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم.

اسماعیلی با اشاره به تغییر قانون انتخابات و مثبت بودن این تغییر، گفت: در قانون جدید انتخابات، پیش‌ ثبت‌نام داوطلبان از ۱۶ مردادماه آغاز می‌شود و داوطلبان یک هفته فرصت دارند نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

وی آموزش و آگاهی از قانون انتخابات را از دیگر ضرورت‌های عوامل اجرایی انتخابات برشمرد و بیان کرد: تمام تلاش خود را باید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق چهار اصل مهم در انتخابات به کار گیریم.

اسماعیلی گفت: شرایط و زمینه های لازم در شهرستان ملایر برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و رقابتی فراهم است و یازدهم اسفندماه یک "آری" بزرگ به جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایرنا؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha