بیشترین جهش در حوزه جوانان کشور مربوط به آذربایجان غربی است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: این استان در بررسی‌های صورت گرفته در حوزه فعالیت‌های امور جوانان این اداره کل، بیشترین جهش را بین استان‌های مختلف کشور داشته است.

سجاد بیرامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آذربایجان غربی در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته از سوی بازرسان وزارت ورزش و جوانان، ۱۱ رتبه در حوزه اقدامات مربوط به حوزه جوانان بهبود وضعیت داشته است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته، رتبه آذربایجان‌غربی در اقدامات حوزه جوانان ۲۳ بود که امسال به رتبه ۱۲ بهبود یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: البته امیدواریم با اقدامات تکمیلی که در استان صورت می‌گیرد، این رتبه را در سال آتی نیز بهبود بخشیده و به رتبه‌های تک رقمی و برتر کشور دست یابیم.

بیرامی اضافه کرد: در این رتبه بندی، استان‌های یزد، آذربایجان شرقی و سمنان رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند و خراسان رضوی، مازندران و کردستان در رده‌های آخر جدول هستند.

بیشترین جهش در حوزه جوانان کشور مربوط به آذربایجان غربی است

وی یادآور شد: بعد از آذربایجان غربی، استان تهران با هشت رتبه، در رده دوم بیشترین ارتقا قرار گرفته و در حال حاضر در رده بیست و سوم این جدول قرار دارد.

ساماندهی امور جوانان با مشارکت دستگاه‌های مرتبط و پیگیری نظارت بر اجرای آن، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای عالی جوانان و ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، پایش و پژوهش مستمر وضعیت امور جوانان بر اساس شاخص‌های مصوب مراجع ذی‌صلاح، حمایت از برنامه‌های پژوهشی مرتبط با امور جوانان و تعامل با مراکز آموزشی و پژوهشی کشور، صدور مجوز فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان و نظارت بر عملکرد آنان، صدور مجوز تاسیس و فعالیت خانه‌های جوانان و تعیین ضوابط، استانداردها و نظارت بر فعالیت آنها، بسترسازی به‌منظور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نهادهای غیردولتی در حوزه‌های مرتبط با امور جوانان از جمله وظایف این معاونت در قانون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha