کمیته پیگیری اسناد و تفاهمات سفر رئیس جمهور به دمشق آغاز به‌کار کرد

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به سوریه گفت: ۱۶ سند همکاری در این سفر بین دو کشور به امضا رسید و یکی از اصلی‌ترین وظایف ما در کمیسیون پیگیری برای اجرایی شدن این سندهاست.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» در جلسه افتتاحیه کمیته پیگیری اسناد و تفاهمات سفر رئیس جمهور کشورمان به دمشق، خاطرنشان کرد: طبق تاکیدات روسای جمهور دو کشور باید هرچه سریع‌تر این تفاهمات را به مرحله اجرا برسانیم.

‌رییس کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و سوریه با قدردانی از سفیران دو کشور گفت: تحول قابل توجهی در پیگیری‌ها و به سرانجام رسیدن پروژه‌ها رخ داده است.

‌بذرپاش به جلسه روز گذشته خود با وزیر حمل‌ونقل سوریه اشاره کرد و گفت: گزارش‌ها حاکی از پیشرفت مناسب در امور و پروژه‌های مشترک بود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: دیدارهای متعدد و موثری نیز برای هیات سوری با مقام‌ها و مسوولان ایرانی تدارک دیده شده است تا مذاکرات درباره تفاهمات انجام شده ادامه یابد.

«‌محمد سامر الخلیل» وزیر اقتصادی و تجارت خارجی سوریه نیز در این نشست با تشکر از دعوت وزیر راه و شهرسازی، بر تکلیف نهاده شده توسط رییس جمهور سوریه برای اجرایی شدن تفاهم‌های انجام شده در سفر تاریخی رئیس جمهور ایران تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha