۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85185565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم درگیری ها در اردوگاه «عین الحلوه»/ ۱۲ نفر زخمی شدند + فیلم

تهران- ایرنا- در ادامه درگیری ها در اردوگاه فلسطینی «عین الحلوه» در جنوب لبنان که از دو روز پیش آغاز شده است، ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، درگیرها در اردوگاه «عین الحلوه» برای سومین روز متوالی ادامه دارد و این اردوگاه از دو شب گذشته شاهد درگیری‌هایی مقطعی بوده است.

پیش از این منابع خبری لبنانی گزارش داده بودند که درگیری ها در  اردوگاه عین الحلوه در پی ترور ابواشرف العرموشی از اعضای ارشد جنبش فتح در کمین افراد مسلح به همراه شماری از همراهانش در محله البساتین در این اردوگاه آغاز شد.

منابع لبنانی اعلام کردند که در درگیری‌های دیروز در اردوگاه عین الحلوه ۶ نفر کشته و ۳۰ نفر دیگر مجروح شدند و امروز نیز با تداوم درگیریها ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

براساس آخرین آمارها، مجموع کشته های درگیری ها تاکنون به ۹ نفر رسیده است و ارتش لبنان نیز  امروز با تداوم درگیری ها، همه وروردی های اردوگاه عین الحلوه را مسدود کرده است.

از شنبه شب تاکنون چند دور میانجیگری بین طرف های فلسطینی در داخل اردوگاه برای برقراری آتش بس و حل و فصل اوضاع آن به نتیجه نرسیده است و بعد از یک دوره کوتاه آرامش، درگیری ها از سرگرفته شده است.

در پی تداوم درگیری ها، شماری از ساکنان اردوگاه از ترس جان خود، خانه های خود را رها کرده و «عین الحلوه» را ترک کرده اند 

ارتش لبنان در داخل اردوگاه های فلسطینی در این کشور حضور نظامی ندارد و امنیت داخل آن بر عهده گروه های فلسطینی است و فقط برای تامین امنیت در پیرامون اردوگاه پست های نگهبانی و بازرسی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha