تفاهم نامه ایجاد تاسیسات گردشگری در فرودگاه خرم آباد منعقد شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرفرودگاه شهدای خرم آباد گفت: تفاهم نامه ایجاد تاسیسات گردشگری برای این فرودگاه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد علی کاملی روز دوشنبه اظهار داشت: تلاش در راستای ایجاد و توسعه فعالیت های گردشگری و فراهم نمودن بستر لازم جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به منظور بهره‌برداری از امکانات و تاسیسات گردشگری از جمله هتل های فرودگاهی در اراضی تحت اختیار فرودگاه، موضوع این تفاهم نامه است.

وی تصریح کرد: در این راستا ایجاد زمینه های همکاری و مشارکت برای توسعه صنعت گردشگری، راه اندازی و توسعه کسب و کار، اشتغال زایی و افزایش درآمد از طریق جذب سرمایه‌گذار جهت ایجاد هتل و سایر تاسیسات گردشگری در فرودگاه خرم آباد توسط طرفین پیگیری می شود .

مدیرفرودگاه شهدای خرم آباد گفت: تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی برای احداث تاسیسات گردشگری در اراضی فرودگاه از جمله تعهدات مشترک طرفین است تا بتوان با انجام این مهم، خدمات رسانی به گردشگران را از بدو ورود به استان و در فرودگاه محقق کرد.

کاملی با اشاره به تجهیز فرودگاه خرم آباد به پیشرفته ترین امکانات و دستگاه های ناوبری و کمک ناوبری گفت: این مجموعه آماده سرویس دهی به شرکت های مختلف هواپیمایی از جمله پروازهای گردشگری است و مشکلی در پذیرش آنها ندارد.

به گفته وی کمیسیون گردشگری لرستان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و با عضویت فرودگاه خرم آباد با توجه به ظرفیت های بسیار زیاد تاریخی و طبیعی گردشگری این دیار برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد تا سیاست های دولت سیزدهم در راستای توسعه این صنعت محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha