استاندار خراسان‌شمالی: روحیه جهادی راه غلبه بر مشکلات است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان‌شمالی گفت: روحیه جهادی راهکار غلبه بر مشکلات و دستیابی به دستاوردهای بزرگ اقتصادی، عمرانی و اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در همایش "جهادگران فاطمی سه" در بجنورد، اظهار کرد: موفقیت نظام اسلامی در بسیاری از عرصه ها در سایه روحیه انقلابی و جهادی بوده است به گونه ای که این امر موجب شده بسیاری از تحریم های دشمن خنثی شود.

وی افزود: در واقع تنها راه حل غلبه بر محرومیت های جامعه اقدام جهادی است و برای موفقیت در هر عرصه‌ای باید جهادی حرکت کرد.

حسین نژاد با بیان اینکه فرمانداران بستر را برای فعالیت بیشتر گروه های جهادی آماده کنند، گفت: اقدامات خیرخواهانه نیروهای مردمی و بسیجی در محرومیت زدایی ها بسیار ارزشمند است و باید این نیروهای جهادی بیش از پیش تقویت شوند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: نیروهای جهادی با امکانات بسیار اندک اما با عزمی راسخ در پی رفع مشکلات مردم هستند که این اقدام شایسته بهترین تقدیرها است.

جهادگران بازوی توانمند سازندگی کشور

امام جمعه بجنورد نیز در این همایش با بیان اینکه نیروهای جهادی باید در امر خدمت رسانی از یکدیگر پیشی بگیرند، اظهار کرد: جهادگران بازوی توانای سازندگی و پیشرفت جامعه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری افزود: گروه‌های بسیجی و جهادی با سر زندگی و اشتیاق فراوان در مناطق محروم فعالیت می کنند و با انگیزه قوی وارد میدان عمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات شایسته نیروهای جهادی در آبادانی کشور و توسعه و عمران روستاها فراموش شدنی نیست، گفت: جهادگران در مسیر امام راحل (ره) و برای استقلال و خودکفایی کشور گام های بلندی برداشته اند و بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمات رسانی هستند.

تقدیر از جهادگران برتر خراسان شمالی و ۲ خانواده شهید «حسن وحیدی» و « محمد مهدی احمدی» از برنامه های این همایش بود.

حدود ۳۰۰ هزار بسیجی در حدود یکهزار پایگاه استان فعال هستند که بسیجیان خراسان شمالی در ۲۲ گروه اقشار بسیج سازماندهی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha