۸۰ اثر به جشنواره منطقه ای مشک تشنه ارسال شد

یاسوج- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: تاکنون ۸۰ اثر در قالب شعر به جشنواره منطقه ای مشک تشنه در این شهرستان ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم عبودی روز سه شنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار داشت: این سوگواره منطقه‌ای با حضور استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

۸۰ اثر به جشنواره منطقه ای مشک تشنه ارسال شد

وی بیان کرد: اشعار سوگواره در ۲ بخش فارسی در قالب‌های شعر نو، سپید، نیمایی و کلاسیک و بخش بومی در قالب شعر گویشی لری خواهد بود.

عبودی عنوان کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر به صورت تایپ شده به همراه مشخصات شناسنامه ای، آدرس و تلفن تماس به دبیر خانه سوگواره ارسال کند.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی نباید برگزیده سوگواره های دیگر باشد.

عبودی مهلت ارسال آثار را تا یکم شهریورماه آتی اعلام کرد و گفت: اختتامیه این سوگواره ۲۲ شهریورماه در کهگیلویه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: به نفر اول این سوگواره هدیه نقدی به مبلغ ۳۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۵ و نفر سوم مبلغ ۱۵ میلیون ریال داده می‌شود.

عبودی اظهارکرد: متقاضیان می‌توانند آثار ارسالی خود را به رایانامه mashketeshneh۶@gmail.com و یا به آدرس پستی استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان کهگیلویه، خیابان شهید پارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و صندوق پستی۷۵۷۱۸۵۳۳۸۱ و شماره مجازی ۰۹۱۷۶۲۲۰۹۴۴ در پیام‌رسان روبیکا یا ایتا ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha