۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85186513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرواز تهران - بجنورد در فرودگاه مشهد نشست

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85186513
پرواز تهران - بجنورد در فرودگاه مشهد نشست

بجنورد-ایرنا- مدیر فرودگاه بجنورد گفت: پرواز هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران - بجنورد امروز (سه‌شنبه) به علت شرایط نامناسب آب و هوایی از آسمان بجنورد به مشهد تغییر مسیر داد و در فرودگاه این شهر نشست.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرواز شرکت ایران ایر قرار بود در ساعت هشت و ۳۵ دقیقه امروز در بجنورد بنشیند که آلودگی هوا مانع این کار شد.

وی افزود: اینک شرایط گرد و غبار در آسمان بجنورد فروکش کرده است و پرواز ایران ایر از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه بجنورد در حرکت است.

به گزارش ایرنا، افزایش غلظت گرد و غبار در آسمان بجنورد سبب شد تا کیفیت هوا امروز (سه شنبه) در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار گیرد.

افزایش ریزگردها در آسمان استان علت آلودگی هوا اعلام شد و اکنون شاخص کیفیت هوا در بجنورد ۱۷۸ است.

اکنون در فرودگاه بجنورد سه برنامه پروازی در روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه توسط ۲ شرکت ایران ایر و ماهان برقرار است.

فرودگاه بجنورد با وسعت کنونی ۲۸۶ هکتار در شمالشرق مرکز خراسان شمالی واقع است و این فرودگاه از حدود سال ۱۳۲۷ دارای تاسیسات مختصری بوده و برای اهداف سم پاشی مورد استفاده قرار می گرفت که در سال ۱۳۶۷ این فرودگاه مجدد طراحی شد و در سال ۱۳۷۱ عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۱۳۷۵ به بهره برداری رسید.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور قرار دارد که فاصله بجنورد مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha