رییس جدید هیات تیراندازی استان کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه - ایرنا - «آرش نیکبخت» با رای مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان کرمانشاه برای مدت چهار سال به ریاست این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع که مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی نیز حضور داشت تنها یک نفر خود را نامزد احراز پست ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه کرده بود.

کار رای گیری با حضور آرش نیکبخت به عنوان تنها کاندیدا این انتخابات انجام شد و وی توانست با کسب ۲۲ رای موافق از مجموع ۲۲ رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان این هیات ورزشی را بدست بگیرد.

در ادامه این مجمع با اکثریت آرای اعضای مجمع همچنین پریچهر طیاری به عنوان نایب رییس، رئوف نجفی به عنوان خزانه دار، محمدرسول عفتی، آرش یزدانفر و رضا نظری نیز به عنوان عضو هیات رئیسه هیات تیراندازی استان کرمانشاه انتخاب شدند.

آرش نیکبخت پیش از این به مدت ۶ ماه سرپرستی هیات تیراندازی استان کرمانشاه را برعهده داشت.

رییس جدید هیات تیراندازی استان کرمانشاه انتخاب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مجمع و پس از برگزاری روند انتخابات گفت: اقدامات و گام های ارزنده ای در سال جاری در هیات تیراندازی برای توسعه این رشته ورزشی در استان برداشته شد که جای قدردانی دارد.

منوچهر حاتمی افزود: از رییس جدید این هیات انتظار می رود همچنان با این برنامه ریزی مطلوب به فعالیت خود ادامه داده و به ویژه در بخش استعدادیابی ، ورزش قهرمانی و حرفه ای و نیز آموزش توجه بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه بخش اهداف پروازی در استان کرمانشاه مورد غفلت واقع شده است یادآور شد: این بخش به طور جدی در استان مورد توجه قرار گرفته است و برای توسعه آن سایتی در دهکده المپیک استان نیز پیش بینی شده است تا ورزشکاران این رشته در این مکان به تمرین بپردازند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مطرح در رشته تیراندازی در کشور به شمار می رود که تاکنون قهرمانان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است.

هم اکنون ۸۰۰ تیرانداز فعال سازمان یافته در این رشته در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند؛ این استان همچنین دارای ۱۵ سالن تیراندازی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha