۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85186648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل آب شرب ۹ روستای شهرستان حمیدیه با پیگیری های دادستان رفع شد

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه شهرستان حمیدیه گفت: مشکل آب آشامیدنی ۹ روستای این شهرستان با جمعیت بالای ۱۲ هزار نفربا ورود دادستانی رفع شد.

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان ، رضا علی‌نسب امروز سه شنبه با تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق عامه، بیان کرد: باتوجه به مراجعه مکرر اهالی روستاهای بخش گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه و شکایت آن‌ها از عدم آبرسانی صحیح، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و بازدیدهای میدانی متعدد از محل انجام شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی شرایط آبرسانی با تانکر به این روستاها و برداشت آب از رودخانه که احتمال سرایت بیماری‌های گوارشی و پوستی را به دنبال دارد، در این خصوص نشست های کارشناسی مختلفی با حضور مسئولان مربوطه از جمله فرماندار شهرستان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و بسیج سازندگی سپاه استان، برگزار و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات موجود صورت گرفت.


علی‌نسب گفت: این روستاها شامل روستای گمبوعه بزرگ، گمبوعه کوچک، طویبه، حزبه، مکراونه، غفیله، شموس، شبیلیه یک و شبیلیه ۲ است که با رفع مشکل از طریق اتصال انشعاب آب، اهالی روستا به آب آشامیدنی سالم دسترسی پیدا کردند.

به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته نیز با ورود دادستان‌های شهرستان‌های خرمشهر و کرخه مشکل اب شرب اهالی روستاهای این مناطق نیز مرتفع شد.

شهرستان حمیدیه با جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفر در غرب خوزستان قرار دارند که با آغاز فصل تابستان به دلیل تنش آبی در حوضه آبریز کرخه در تامین آب شرب با مشکل مواجه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha