رییس شرکت نفت جیرفت به دادستانی احضار شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از احضار رییس شرکت نفت این شهرستان به دادستانی به دلیل نارضایتی مردمی درخصوص صفوف طولانی پمپ بنزین‌ها خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، افشین صالحی نژاد در تشریح جزییات این خبر افزود: در خصوص شرکت نفت جیرفت پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این پرونده به طور ویژه رسیدگی خواهد شد و ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدامات قضایی انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با بیان اینکه عملکرد شرکت نفت این شهرستان در چند ماهه اخیر تحت نظر دادستانی بوده است، اظهار داشت: نارضایتی مردم از شرکت نفت در چند ماه اخیر به صورت مکرر اعلام و دردمندی مردم از سوی دادستانی در جلسات مختلف به رییس این شرکت تذکر داده شده است.

مدعی العموم در شهرستان جیرفت بیان کرد: سوء مدیریت رییس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان کرمان نیز اعلام شده و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان کرمان، انتخاب یک مدیر توانمند به منظور حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

صالحی نژاد اعلام کرد: سوء مدیریت مجموعه شرکت نفت جیرفت موجب سردرگمی و نارضایتی مردم و ایجاد صفوف طولانی در پمپ های بنزین، گازوئیل و سیلندر گاز شده است.

به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر صف جلو جایگاه های سوخت طولانی شده بود و برخی جایگاه ها بنزین نداشتند که گزارش ایرنا را می توانید در این زمینه بخوانید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha