۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85187114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات ضد صهیونیستی شهرک «معالیه ادومیم»

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات ضد صهیونیستی روز سه‌شنبه در شهرک «معالیه ادومیم» در قدس اشغالی را تبریک گفته و اعلام کردند که این عملیات در راستای دفاع از مسجدالاقصی و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیست علیه ملت فلسطین صورت گرفته است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات تیراندازی در شهرک معالیه ادومیم در قدس اشغالی در راستای دفاع از مسجد الاقصی و در واکنش به تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به این مکان مقدس انجام گرفت.

در همین رابطه، «محمود مردوای» عضو ارشد حماس گفت: عملیات تیراندازی در نزدیکی مرکزی تجاری در معالیه ادومیم در قدس اشغالی، پاسخی قهرمانانه از سوی فلسطینیان به تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و سیلی محکمی به صورت ایتمار بن‌گویر وزیر افراطی صهیونیست است که چند روز پیش اقدام به تعرض و هتاکی به مسجد الاقصی کرد.

وی افزود: پاسداران قدس و مسجد الاقصی همیشه دستانشان روی ماشه است و هر فرصتی را برای حمله به دشمن و گرفتن انتقام خون شهدا و کودکانی که مقابل دیدگان جهانیان و جامعه بین‌الملل ظالم به شهادت رسیدند، غنیمت می‌شمارند.

«کمیته‌های مقاومت فلسطین» در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی امروز اعلام کرد که عملیات تیراندازی در معالیه ادومیم، ضربه دیگری به دستگاه‌های امنیتی و نظامی دشمن صهیونیست است که شکست آن‌ها در برابر ملت قهرمان فلسطین را ثابت کرد.

در همین راستا، «جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین» اعلام کرد که عملیات قهرمانانه معالیه ادومیم پاسخی به جنایات و تروریسم هدفمند دشمن صهیونیست و ضربه‌ای به تمامی اقدامات و تدابیر امنیتی آن بود.

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات تیراندازی قهرمانانه که توسط یک مبارز دلاور فلسطینی در شهرک معالیه ادومیم انجام شد، را تبریک می‌گوییم.

در ادامه بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات دشمن و تعرض اشغالگران به مسجد مبارک الاقصی بود.

«جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات معالیه ادومیم بهترین تعبیر از آگاهی ملت فلسطین نسبت به حقیقت نبرد با دشمن صهیونیستی بود و این چیزی است که شهید مهند المزارعه با شجاعت و قهرمانی تمام آن را به تصویر کشید و ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که وحدت و مقاومت با تمامی شیوه‌های آن و در راس آن مبارزه مسلحانه، بهترین راهکار برای مقابله با رژیم اشغالگر است.

بعد از ظهر امروز سه‌شنبه یک عملیات ضد صهیونیستی در شرق قدس اشغالی رخ داد که در پی آن پنج صهیونیست مجروح شدند و مجری 20 ساله عملیات به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha