۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۴:۴۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85187270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگیری شدید بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در نابلس

تهران- ایرنا- منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی یورش شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری، نیروهای مقاومت فلسطین با آنها درگیر شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به شهر نابلس یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با بمب‌های دست ساز و همچنین شلیک گلوله به صهیونیست‌هایی که قصد داشتند به مقبره یوسف پیامبر (ع) یورش ببرند، مقابله کردند.

بنابر این گزارش، نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی که قصد مقابله با یورش شهرک نشینان را داشتند، گاز اشک آور پرتاب و تیراندازی کردند.

در همین رابطه وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در جریان درگیری‌ها در شهر نابلس تاکنون یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

گردان نابلس وابسته به نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، در جریان عملیات کمین نیروهای این گروه در شرق نابلس، شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

این درگیری ها در حالی صورت گرفته که ساعاتی پیش در جریان عملیات شهادت طلبانه در شهرک معالیه ادومیم واقع در شرق قدس اشغالی پنج صهیونیست زخمی و مجری ۲۰ ساله عملیات به شهادت رسید.

گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات ضد صهیونیستی روز سه‌شنبه در شهرک «معالیه ادومیم» در قدس اشغالی را تبریک گفته و اعلام کردند که این عملیات در راستای دفاع از مسجدالاقصی و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیست علیه ملت فلسطین صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha