۷۱ موکب اربعین از مرز بازرگان تا تمرچین و الحسینیه در نظر گرفته شده است
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در راستای خدمت رسانی به زوار الحسین (ع) استقرار ۷۱ موکب از مرز بازرگان تا دارچین و آن سوی مرز تا الحسینیه بغداد در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، یحیی حسین‌خانی سه‌شنبه شب افزود: از این تعداد، ۵۲ موکب از بازرگان تا تمرچین فعال بوده و ۱۹ موکب هم از تمرچین تا الحسینیه عراق مستقر می‌شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به تجربه سال‌های قبل کمیته های ویژه ای برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در استان تشکیل و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین در حال آماده سازی است که تا زمان آغاز پیاده روی اربعین به اتمام می‌رسد.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: تمامی امکانات لازم برای راحتی زائران اربعین در استان اندیشیده شده است.

حسین‌خانی با بیان اینکه سال گذشته ۷۰ هزار زائر اربعین از مرز تمرچین‌ در این استان عبور کردند، اظهار کرد: امسال آمادگی اعزام ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در استان را داریم.

۷۱ موکب اربعین از مرز بازرگان تا تمرچین و الحسینیه در نظر گرفته شده است

وی گفت: استفاده از ظرفیت ریلی برای حضور زائران اربعین در استان پیش بینی شده که سهولت تردد تا آذربایجان‌غربی را فراهم می‌کند.

حسین‌خانی د: سال گذشته وحدت بین پیروان اقوام و ادیان الهی در ارائه خدمات به زائران اربعین موج می‌زد ‌و امسال نیز همه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده‌اند.

جانشین ستاد اربعین آذربایجان غربی تاک کرد: زائران اربعین به اطلاعیه های صادره توجه ویژه داشته باشند که در آنها موارد مهمی را تا ایام اربعین ارایه خواهیم داد.

به گفته وی، مرز تمرچین امسال به صورت ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha