۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85187523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه نفر در ٢ تصادف زنجیره‌ای مشهد جان باختند

۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبر: 85187523
سه نفر در ٢ تصادف زنجیره‌ای مشهد جان باختند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه نفر در پی وقوع ٢ فقره تصادف زنجیره‌ای در مشهد جان باختند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ احمد نگهبان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بامداد امروز تصادف زنجیره‌ای حدفاصل خیابان وکیل آباد ۳۶ و ۳۴ بین خودروهای سواری پژو ۴٠۵ ، لکسوس، پژو ۲۰۷ و یک موتورسیکلت رخ داد.

وی اضافه کرد: در این حادثه، ترک نشین موتورسیکلت که زنی ۲۲ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و همسر۲۷ ساله اش و راننده ۴۰۵ نیز مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در حادثه دیگری نیز حدفاصل میدان سپاد به سمت میدان امام حسین(ع) در اتوبان شهید چراغچی، خودروهای سواری پژو آردی, پیکان، کوئیک و یک دستگاه موتورسیکلت سه پشته با یکدیگر برخورد کرده بودند.

نگهبان افزود: یکی از ترک نشینان موتورسیکلت دختربچه ای ۶ ساله بود که به علت شدت جراحات در دم جان باخت و راکب موتورسیکلت و همسرش نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که اما راکب ۴۲ ساله موتورسیکت با وجود تلاش تیم های پزشکی در بیمارستان درگذشت.

وی ادامه داد: عدم توجه به جلو، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی از مهمترین علل سوانح رانندگی است لذا شهروندان باید با پرهیز از هرگونه تخلف رانندگی، حافظ جان خود و دیگران باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha