ماحصل سفرهای استانی رئیس جمهو ر به کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۰۰هزارمیلیارد ریال اعلام شد

یاسوج- ایرنا-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع از سفر اول رئیس جمهور و سفر دوم به همراه اعتبارات استانی ۲۳۵ هزار میلیارد ریال به استان اختصاص داده شده است.

جهانگیر شاهینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: این میزان اعتبار در فصل‌های مختلف راه، آب، آموزش، کشاورزی و فصل‌های مختلف هزینه می‌شود.

وی با اشاره به پیگیر ماده ۲۳ طرح‌های بزرگ عمرانی، افزود: مجوز ماده ۲۳ محور گچساران به گناوه در حال نهایی شدن است که با بازگشایی این محور تحولات بزرگی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از پتانسیل‌های این استان نیروی انسانی فعال است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی منابع طبیعی و وجود گونه‌های گیاهی نادر را از دیگر استعدادهای این استان دانست و عنوان کرد: دو هزار گونه گیاهی در استان وجود دارد که برخی از آنها نادر هستند اما سوالی که مطرح می‌شود اینکه چه میزان از این گونه‌های گیاهی استفاده کردیم و چه تعداد در حال از بین رفتن است.

وی با بیان اینکه استان ۱۱ پهنه اقلیمی دارد، گفت: با شناسایی این ظرفیت‌ها می‌توان در جهت توسعه استان برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد.

شاهینی ابراز کرد: ۴۸۵ مدرسه سنگی در سطح استان وجود دارد که از اعتبارات سفر دور دوم هیات دولت به استان ۹۵۰ میلیارد تومان برای مدارس اعتبار در نظر گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha