رییس کل دادگستری سمنان: با هرگونه نشر اکاذیب در فضای انتخاباتی برخورد می شود

سمنان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: مطابق قانون با افرادی که در فضای مجازی و اجتماعی جامعه با نشر اکاذیب و تشویش افکار عمومی شور و نشاط انتخاباتی را خدشه‌دار کنند، برخورد می‌شود.

محمدجعفر عبداللهی شامگاه پنجشنبه در دومین نشست با روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان سمنان در سالن همایش شهدای هفتم تیر دادگستری استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: افرادی که با هدف غرض ورزی و منفعت طلبانه اقدام به تشویش اذهان عمومی کنند در صورت مشاهده تخلف برخورد قاطع و قانونی با سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی محل رجوع عامه مردم است، افزود: دستگاه قضایی با صبر و حوصله به دغدغه مراجعه‌کنندگان توجه و در حدود قانون اجابت کند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه اجرای فرموده‌های مقام معظم رهبری نقشه راه است، بیان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان با تشکیل قرارگاه اجرای فرامین مقام معظم رهبری مصمم به تحقق منویات است و در این زمینه کارگروه‌های مختلف شکل گرفته و انتظار می رود مصوبات کارگروه ها به دقت اجرا شود.

ضرورت صیانت و حفاظت از شاغلان دستگاه قضایی

عبداللهی بر ضرورت نظارت و صیانت از شاغلان دستگاه قضایی تاکید و تصریح کرد: شاغلان دستگاه قضایی باید تابع قوانین و نظم و انتظام اداری باشند.

رییس کل دادگستری استان سمنان یادآور شد: اشتغال در دستگاه قضایی واجد قدرت است و شغلی که دارای قدرت باشد احتمال خطا و آسیب آن بیشتر از مشاغل دیگر است و باید توجه شود.

وی تاکید کرد: شاغلان دستگاه قضایی با انجام کارها در زمان مناسب زمینه ساز اعتماد مردم به دستگاه قضایی را روزافزون کنند.

ضرورت تشکیل قرارگاه مبارزه با جرایم

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: تشکیل قرارگاه مبارزه با جرم یک ضرورت است.

عبداللهی اظهار کرد: قرارگاه مبارزه با جرایم با دعوت به همکاری دستگاه‌های مسوول با هدف چاره‌اندیشی و بررسی راهکارهای کاهش وقوع بزه و برخورد قانونی، هوشمندانه و متحد با جرایم تشکیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha