اخبار انتظامی کرمانشاه؛ از کشف محموله‌های قاچاق تا دستگیری سارقان احشام

کرمانشاه - ایرنا - ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی شبانه‌روز گذشته اقدام به کشف محموله های بزرگ کالای قاچاق و همچنین دستگیری سارقان خودرو و احشام در سطح استان شدند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی پاوه از کشف یک محموله قاچاق شامل تنباکو، غذای حیوانات اهلی و پارچه به ارزش ۶میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۴ نودشه پاوه پس از اطلاع از حضور تعدادی قاچاقچی در منطقه هانی دشت این شهرستان، سریعا به محل اعزام شدند.

سرهنگ «فضل اله پرنو» با بیان اینکه قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران با به جا گذاشتن خودروی حامل بار قاچاق، اقدام به فرار کردند، افزود: در بازرسی انجام گرفته ۲۵۰بسته توتون، ۳۰کیلوگرم غذای حیوانات اهلی و ۶ طاقه پارچه کشف شد.

وی ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کشف بیش از ۱۰ تن گندم قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه درادامه همچنین گفت: ماموران انتظامی پاوه حین کنترل خودرو های عبوری موفق به شناسایی و کشف بیش از ۱۰ تن گندم قاچاق به ارزش ۷۸۹ میلیون ریال شدند.

سرهنگ پرنو افزود: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۰ تن و ۵۲۰ کیلو گندم قاچاق به ارزش ۷۸۹ میلیون ریال کشف شد.

به گفته وی در این راستا پرونده ای تشکیل و جهت صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۲ محموله قاچاق شامل کولر گازی و نهاده دامی به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۲ اندیشه و پلیس آگاهی سنقروکلیایی در عملیات هایی جداگانه موفق به توقیف ۲ دستگاه وانت پراید و کامیون حامل کالای قاچاق در سطح شهرستان شدند.

سرهنگ "فرامرز منصوری" اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی ۱۰ دستگاه کولرگازی و ۱۰ تن مکمل غذایی دام و طیور قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

وی در پایان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

سارق محتویات خودرو در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۸ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱مرکز در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب هشت فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان احشام در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری سارقان حرفه ای احشام توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در گیلانغرب، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "منصور محمدی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی آن ها را در مخفیگاهشان در شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب سرقت ۳۳ راس احشام در شهرستان گیلانغرب اعتراف کردند.

کشف ۹۷۰ حلقه لاستیک قاچاق در "کنگاور"

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس "کنگاور" در عملیاتی موفق به کشف ۹۷۰ حلقه لاستیک فاقد مجوز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال شدند.

سردار "مهدی حاجیان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۹۷۰ حلقه لاستیک خودرو سواری فاقد مجوز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده ای در این راستا خبر داد و گفت: موضوع در دست اقدام و بررسی های تکمیلی می باشد.

حدود پنج کیلوگرم مواد مخدر در هرسین کشف شد

ماموران انتظامی هرسین در عملیاتی موفق به کشف ۴ کیلو و ۸۰۰ گرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان شدند.

پس از اطلاع ماموران انتظامی هرسین مبنی بر اینکه شخصی در این شهرستان در امر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را از منزلش به عمل آوردند.

در بازرسی های انجام گرفته ۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و عامل توزیع مواد مخدر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

کشف ۶۰ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه در کرمانشاه

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به کشف ۶۰ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز شدند.

ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه در پی کسب اطلاع مبنی بر اینکه شخصی اقدام به نگهداری مواد محترقه غیر مجاز در یک انباری در یکی از محلات شهر کرمانشاه می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران پس از شناسایی انباری مورد نظر و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی های انجام گرفته ۶۰ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و جهت صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد

کشف ۸۶ عدد باطری و لاستیک خودرو فاقد مجوز در اسلام آبادغرب

ماموران انتظامی اسلام آبادغرب در عملیاتی موفق به کشف یک محموله قاچاق شامل ۸۶ عدد باطری و لاستیک خودرو فافد مجوز در این شهرستان شدند.

ماموران کلانتری ۱۱ اسلام آبادغرب حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه وانت زامیاد مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۶۰ عدد باطری و ۳۶ حلقه لاستیک خودرو فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کشف شد.

در همین راستا اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی طی هماهنگی با تعزیرات تحویل پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان اسلام آباد غرب و وسیله نقلیه نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha