۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85189232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبر: 85189232
وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان این استان ابری است که به تدریج با وزش باد همراه خواهد شد و از بعدازظهر سرعت وزش آن به حد شدید می‌رسد.

مرتضی قدیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سرعت وزش باد در برخی مناطق نیز به حد نسبتا شدید خواهد رسید، افزود: امروز همچنین رگبارهای محلی در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه فردا جو پایدارتری در استان خواهیم داشت، اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه با عبور امواجی از منطقه رگبار باران و رعد و برق را در برخی مناطق شاهد خواهیم بود.

قدیمی پدیده جوی غالب روزهای اخیر استان را وزش باد بیان و خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی نیز امروز هوای خنکی در استان مستقر است و روزهای یکشنبه و دوشنبه دوباره افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

وی دمای فعلی هوای زنجان را ۲۳ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

قدیمی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۸ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۹ و ۳۵ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۴ درجه، آببر ۲۴ و ۳۵ درجه، سلطانیه ۱۴ و ۳۳ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۴ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha