۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۲
کد خبر: 85189270
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهارستان ساوه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار گرفت

۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۲
کد خبر: 85189270
بهارستان ساوه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار گرفت

ساوه - ایرنا - مدیر توزیع برق ساوه گفت: طرح بهارستان در این شهرستان برای اجرا در روستاهای هدف ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده است.

«رضا فرهادی»روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این میزان اعتبار برای اجرای طرح بهارستان در ۳۶ روستای این شهرستان هزینه می شود اظهار کرد: جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر ، تامین ولتاژ مطمئن مشترکان ، اصلاح روشنایی معابر عمومی ، اصلاح فرسودگی شبکه برق، توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدیدانشعاب روستاهای مشمول از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح بهارستان در ۳۶ روستا مورد هدف طرح در بخش مرکزی و نوبران این شهرستان هزینه است.

فرهادی گفت: طرح روستا محور بهارستان برنامه ای پنج ساله بوده که اجرای آن از سه سال گذشته در کشور آغاز شده و طرحی کاملا روستا محور و با هدف بهسازی و باز مهندسی تمامی تجهیزات شبکه و ارتقا کیفیت خدمات‌دهی به مشترکان روستایی است.

شهرستان ساوه دارای ۱۵۲ هزار مشترک خانگی، صنعتی و کشاورزی است که برق مصرفی آن با استفاده از سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و انتقال فشار ضعیف، و متوسط زمینی و هوایی با سه هزار و ۲۰۰ دستگاه ترانس تغذیه در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

حدود ۹۰ درصد برق مصرفی این شهرستان در بخش صنعت و کشاورزی استفاده می‌شود این درحالی است که میانگین مصرف این بخش در استان مرکزی حدود ۷۰ درصد برای صنایع و کشاورزی برآورد شده است.

همچنین شهرستان ساوه به واسطه وجود صنایع مختلف از جمله واحدهای فعال در شهر صنعتی کاوه حدود ۳۰ درصد برق مصرفی استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha