فرماندار خمین: ارایه خدمات مطلوب به مردم راهبرد افزایش مشارکت در انتخابات است

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: ارایه خدمات مطلوب به مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی راهبرد افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو است.

به گزارش ایرنا، «حمید کمانکش» روز شنبه در نشست شورای اداری خمین، افزود: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت راهبردهای تشریح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در انتخابات امسال است.

وی بیان کرد: ۱۶ مردادماه جاری با آغاز پیش‌ ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به طور رسمی انتخابات امسال کلید می‌خورد.

فرماندار خمین ادامه داد: هیچ مدیر دستگاه اجرایی اجازه سخن گفتن به نفع یا علیه حزب، جریان یا فردی را ندارد.

وی اظهار کرد: تمام مسئولان شهرستان امانت‌دار مسئولیت خود هستند و هرگونه استفاده از اموال دولتی در تبلیغات ممنوع است.

کمانکش با تبریک روز خبرنگار، گفت: باتوجه به وضعیت فضای مجازی و استفاده دشمن از این فضا برای تبلیغات علیه نظام جمهوی اسلامی، خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در آگاه‌سازی جامعه نقش مهمی برعهده دارند.

فرماندار خمین توضیح داد: دشمن از تمام ابزارهای تبلیغات خود برای ناکارآمد و ضعیف جلوه دادن این دولت استفاده می‌کند.

کمانکش اظهار کرد: راهبرد مقابله با این دسیسه دشمن در آموزه‌های دینی و قرآن کریم با عنوان تحقیق در اخبار دریافتی و عدم انتشار اخبار مورد تردید، بیان شده است.

وی بیان کرد: دشمن بر فضای مجازی برای انتشار اخبار دروغ و کذب تمرکز کرده است و روشنگری وظیفه مهم خبرنگاران است.

فرماندار خمین افزود: یک خبر دروغ می‌تواند آشوب برپا کند و پیگری درست خبرنگار می‌تواند فساد در یک بخش را ریشه‌کن کند.

کمانکش، با تقدیر از فعالیت خوب و بدون حاشیه خبرنگاران خمین در انتشار اخبار این شهرستان گفت: ادارات خمین موظف به فعال کردن روابط عمومی‌های خود و استفاده از افراد خلاق و با نشاط در این جایگاه هستند.

وی اضافه کرد: در بُرهه زمانی که دشمن به دنبال ایجاد شبهه است، روابط عمومی قوی می‌تواند با انتشار عملکرد ادارات این تاکتیک دشمن را بی‌اثر کند.

فرماندار خمین، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناترازی منابع انرژی در کشور گفت: رفع مشکلات منابع انرژی شهرستان در سریعترین زمان موجب رضایت عمومی می‌شود.

کمانکش، با تاکید بر جلوگیری ستاد تنظیم بازار شهرستان از سوء استفاده‌های احتمالی دشمنان، افزود: مرحله چهارم اصلاح آرد و نان در حال اجرا است و هیچ محدودیتی در سهیمه آرد نانوایی‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه آرد به نانوایی‌ها براساس میزان تراکنش است و نانوایی که عملکرد درستی در این زمینه داشته باشد، سهمیه‌اش ۱۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار خمین تاکید کرد: بانک‌های شهرستان پرداخت وام اشتغال را تسهیل و پرداخت وام‌های تکلیفی نظیر ازدواج و فرزندآوری را تسریع کنند.

امام جمعه خمین، نیز در نشست شورای اداری خمین گفت: کسی که اخلاق نیکو داشته باشد و در مکارم اخلاقی شبیه اولیای الهی شود به بهشت اخلاق دست پیدا می‌کند.

حجت الاسلام «سید قاسم میرصادقی» ادامه داد: تکامل انسان در گرو علم و معرفت است.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha